dijous, 24 de maig del 2012

Una mica més danesa!

Nens en màniga curta per primer cop des de... Setembre?
Bona nit a la vila del pingüí! Són les 22:46 i només fa cosa d'un quart d'hora que s'ha fet de nit. Fa una horeta em trobava fent una passejada pel bosc a plena llum del dia, gaudint del paisatge i de la bona temperatura, del plaer de passejar a la posta de sol amb només una samarreta i un jerseiet prim, tot un luxe que cal gaudir a cada minut ja que diuen que per aquí això no és gens normal, i segurament no trigarà a canviar.

El més sorprenent de tot, no és pas l'hora en què es pon el sol, sinó l'hora que surt. Et pots despertar sobresaltat a mitja nit pensant que t'has adormit perquè entra una llum a l'habitació que sembla Lloret, però... mires el despertador, i són les 5 del matí! Voilà! Queden més de dues hores de son! Bé, això no és que pugui passar, és que em passa cada dia. O ideo algun nou sistema per tapar la finestra, o implanto directament el tradicional sistema de les persianes als països nòrdics, contra la seva voluntat.

Bosquet tornant cap a casa
Però no em vull queixar, m'agrada el sol i odio tant la pluja que en el fons m'està bé veure'l tantes hores. Últimament no puc deixar de sortir al carrer, qualsevol excusa és bona per agafar la bici i donar una bona volta per algun indret desconegut fins ara, i que adquireix un encant especial sota aquesta lluentor. M'agrada que sigui tot verd, i com llueixen les fulles i les flors sota el sol. I m'agrada el mar, m'agrada veure el mar, i aquí tinc la sort de tenir-lo a 10 minuts de casa. No puc deixar de penjar alguna foto de les que vaig tirar aquest diumenge, el primer dia de sol i calor (dissabte anava en jaqueta d'hivern, i diumenge en tirants, wtf?) en el que em vaig sentir obligada a acostar-me a la platja i gaudir de l'ambient estiuenc que s'hi respirava.

Bici, motxilla i sonòmetre!
Però perquè no us penseu que estic aquí de campo i playa prenent el solet tot el dia, us deixo una foto dels meus companys de viatge. Sí, vaig acabar a la platja, però passant primer per algunes agradables vies de tren i autopistes per gravar mostres de soroll de trànsit pel meu projecte. Tot molt relaxant també! Almenys sembla que n'obtinc bons resultats i el projecte va pel bon camí. Ahir vaig fer una petita presentació sobre el projecte amb alguns professors, phds i estudiants del master a la DTU. Estava bastant nerviosa perquè només coneixia el meu supervisor dels assistents (sí, el que vaig penjar una foto a una de les primeres entrades, el hippie gurú de l'acústica) i no sabia quina mena de preguntes em farien o si ho trobarien tot molt trivial, però van semblar interessats i em van fer algunes preguntes amb contingut que demostraven que m'havien escoltat, i el supervisor estava content de com va sortir! Això sempre apuja els ànims, i ara a no perdre el ritme.

És increïble com m'enrollo per explicar només un dia, potser sí que hauria d'actualitzar més sovint! Em deixo tantes coses per dir-vos! 

Ah per acabar, l'explicació del títol de l'entrada: he aprovat l'examen de danès! Això vol dir que tinc el nivell 1, que pràcticament és res, però jo contenta! Bona nit!



1 comentari:

  1. I avui vas a una BBQ-bringyourownsausage, faràs mojitos, i et vas pegar un talegu amb la bici... i portem quasi bé una setmana en que pots anar amb màniga curta pel carrer...
    si que has de fer mes posts si...

    ResponElimina