dilluns, 11 de juny del 2012

Em quedo

La decisió està presa: em quedo a estudiar el màster a la DTU. No hi ha marxa enrere.

Sembla que aquest blog s'haurà d'allargar, malgrat com n'estan d'espaiades les actualitzacions, per dos anys més. Els punts suspensius del títol anunciaven quelcom inesperat, i per fi sabem com s'acaba la frase! Jo venia per fer un projecte... i m'hi vaig acabar quedant!!

Es tracta del màster d'enginyeria acústica, que dura dos anys. Començaré el proper Setembre, hauré de recordar què és anar a classe i fer exàmens (que aquí els agrada fer-los orals), i a més fer-ho en anglès! També hauré de recordar què és estudiar i treballar alhora, si tot va bé i aconsegueixo trobar quelcom que m'ajudi a sobreviure una mica en aquest car país! He de reconèixer que aquest semestre he viscut molt bé...

Per si us feu la pregunta: et quedes pel país, per la gent, o per la uni? Em quedo per la uni. El màster està molt ben estructurat i permet triar moltes assignatures, i fer el camí que més t'agradi. Els professors són dels millors, i no cal parlar de les infraestructures! Amazing. Tampoc vull dir que el país no m'agradi, ara que és primavera (tot i que fa rasquilla encara) està tot preciós i les hores de sol no s'acaben mai, i això apuja els ànims! Però sé que l'hivern serà dur, hi haurà llargues hores de nit i poc sol, però... què millor per estudiar molt??

Pel que fa a la gent, n'he conegut de fantàstica aquest semestre aquí. Últimament, però, els sopars de comiat abunden més del que es voldria, i gairebé tothom ja torna cap a casa perquè les classes ja s'han acabat. És molt trist!! Sé que l'any que ve tornaré, però tots els amics que he fet aquí no hi seran... tot serà nou un altre cop!

Tot i això, crec que algun amic danès he fet, i estaran aquí quan torni! Tot i la dificultat per acostar-s'hi, crec que m'estic fent amiga d'alguns dels de la cuina :) aquest cap de setmana una de les noies, la Marie, m'ha portat de bars per Copenhagen i ha estat molt interessant sortir per on surten els danesos enlloc dels llocs on van tots els erasmus! Ja estic més integrada!!

Bé, ara queda aprofitar les últimes setmanes com es pugui mentre intento acabar d'escriure la tesi a temps. Hauria d'estar pel 29 de juny i em queden piles de pàgines de feina... però tinc motivació! Del 30 de juny al 8 de juliol me'n vaig al Roskilde festival, el festival de música més important de Dinamarca, on veuré tocar el Boss si tot va bé.

No us puc deixar amb cap foto, que aquest cap de setmana acullo visita dels meus pares i la meva mare és l'encarregada de la càmera. Espero que en breus en pugui penjar alguna de decent!

Després d'aquestes notícies fresques, us deixo per avui!

Bona nit, tot i que en aquest punt de l'any, aquí no s'acaba mai de fer fosc!

2 comentaris:

  1. Així m¡agrada Ester allargan l'estada. Segú que aquest master que t'espera s'erà increiple. A més, al allargar em dones l'oportunitat de venirte a veure :P perque amb el tema de l'Aupari he tingut més temsp del que pensava. Ens veiem a Sansa en menys de dos mesos :D

    ResponElimina
  2. Uoooooooooooo que guay Ester!!! Molt bona decisió!!! :D
    M'ha encantat el títol del post... quan he vist que havies publicat i he vist "Em quedo", ha sigut, a veure a veure...

    Doncs això, que segur que l'experiència de fer el màster aquí serà molt enriquidora i a més a més, ara ja ets una mica més danesa... així que no problem!

    Petons des del piset.

    ResponElimina