diumenge, 5 de febrer del 2012

Tercer cap de setmana multicultural

Després de tota la setmana working hard amb el projecte a l'empresa, divendres va tocar la primera classe de Agile Digital Media Development. Vam començar amb bon peu quan el profe va enviar un mail dijous a la nit per canviar l'hora de l'inici de la classe, de les 8 a les 9, s'agraeix!! Així divendres va tocar anar a la uni en bici de bon matí... va ser dur, jo sóc més de les hores tardanes, i vaig arribar 5 minuts tard... de manera que vaig seure darrere de tot, amb els malotes de la classe. Va estar molt bé, el profe va començar per explicar-nos qui era i sobre la seva vida laboral, i a continuació ens va fer sortir un per un davant de la classe perquè cadascú expliqués què feia amb la seva vida i quins interessos tenia. Tot això perquè ens coneguéssim entre nosaltres i així fóssim capaços d'identificar els companys més adients pel nostre grup, ja que l'assignatura es basa en fer 3 treballs en grup! Som 91 matriculats dels quals hi devia haver un 80% a classe... o sigui que al final de tot evidentment no podia recordar què feia cadascú, però em vaig quedar amb uns quants estudiants internacionals i de seguida vam fer un grup entre 5! Un turc, un italià, un belga, un danès i jo, sounds good!!

Després vaig passar per la biblioteca a escannejar i imprimir uns papers... ja que aquí és gratis!! La biblioteca està súper bé (comparada amb la de la salle...),la planta baixa és la recepció, el primer pis està ple de taules amb ordinadors amb dos pantalles cadascún, impressores, escànners, etc., el tercer pis té taules per estudiar en silenci i al soterrani hi ha tots els llibres. També hi ha la versió online de la biblioteca, de manera que tens accés a un munt de papers i llibres des de la seva web utilitzant el teu login!! Aquesta és una foto dels escacs gegants que hi ha a la planta baixa:


Després d'això, cap a casa en bici a dinar per tornar a la uni a les 4:30, hora en què començava el pub crawl! Que és bàsicament un correbars pels 6 bars de la uni que obren els divendres a la tarda... tot plegat culminant en una festa a l'últim bar, que era dins d'un edifici normal de la uni, on normalment la gent fa classe... aquesta uni cada dia té coses més interessants, tenint en compte que estaven les classes i la sala d'ordinadors obertes i ningú va fer cap disbarat!! Va ser una nit bastant rècord tenint en compte que vaig arribar al correbars a les 5pm i vaig marxar de la festa a les 3am... i tot això anant i venint en bici. Pensava que dissabte no em podria aixecar del cansament, però no va ser tan greu! M'estaré posant en forma??

Potser sí, perquè dissabte al vespre (6 de la tarda) vaig tornar cap al campus amb la bici de nou!! Aquest cop vaig anar a sopar al container d'una amiga americana (el campus village és una "residència" feta de contenidors pre-fabricats que està dins el campus i on viuen molts internacionals, fins i tot surt a la wikipedia: http://en.wikipedia.org/wiki/DTU_Campus_Village), amb 2 nois més del meu grup de la introduction week, 4 amics americans de la noia, un català que encara no coneixia i un belga! No està mal! Va estar molt bé, tot i que quan els americans s'arrenquen a parlar és complicat seguir la conversa... així que els meus 2 amics i jo estàvem amb les CPUs arribant al límit! Després uns quants van marxar de festa i la resta vam quedar-nos allà jugant a jocs de cartes! Tenint en compte que eren 4 americans, un italià i jo, puc assegurar que el meu nivell de listening és considerablement millor avui que ahir!!

Vaig retirar-me d'hora per poder descansar una mica abans d'anar avui a Copenhagen! El grup de la introduction week del Ricard i la Maria (un català que també és teleco i ha vingut a fer el projecte, i la noia que viu al meu poble) anaven a Christiania (un lloc molt interessant: http://en.wikipedia.org/wiki/Freetown_Christiania), i com que encara gairebé no he visitat Copenhagen, vaig decidir acoblar-me i anar amb ells!! Ha estat molt bé sortir de casa quan encara feia sol, tenint en compte que a les 5 ja és fosc, o sigui que cada dia quan surto de treballar ja és de nit... i sento que perdo les hores de sol! Tot i que ens hem llevat amb tot el paisatge emblanquinat, mig pam de neu mínim, aquí el país no para, he agafat el bus a l'hora prevista i he arribat correctament a lloc!

El dia ha estat interessant! Després de Christiania hem visitat una exposició de l'escola de disseny, que en realitat no li ha agradat a ningú, però s'estava calentó i a fora estàvem a punt de morir congelats!! La neu és molt xula, i tinc moltes ganes de fer turisme però... el fred t'acaba calant!! Així doncs, tot i que la companyia era grata, ens hem retirat d'hora perquè era bastant dur estar al carrer, i bastant car menjar algo decent en algun bar/restaurant del centre.

Fotos representatives del dia: nens jugant davant del meu edifici, bici amb un pam de neu (avui he caminat fins l'estació de bus....) i un canal gelat!





Tornant he passat pel súper, que per sort meva obra el primer diumenge de cada més, perquè estava sense pa i sense llet... bastant greu. M'he trobat un veí i hem tornat junts, i després m'ha convidat a cafè perquè té una cafetera italiana que fa cafè per 3 i ha pensat que sent d'allà m'agradaria, quanta raó! Per fi una mica de socialització en anglès a la meva resi, tot i que només sigui amb un d'ells. Crec que és perquè vam parlar divendres a la cosa del correbars, confirmant la teoria que només són oberts quan beuen... o sigui que fins que no es faci una festa aquí a la resi crec que no faré més amics xD

Per acabar el dia m'he pres una dosi d'apm extra! mmmhh :)

Ready for Monday!!

1 comentari:

  1. Ester tard? q raru buaha!
    El grup multicultural promeet!!

    Cuida't el fred eh

    ResponElimina