diumenge, 19 de febrer del 2012

Diumenge a la tarda

No és tan fàcil manternir això actualitzat com sembla! Els primers dies tot era nou i trencador! Ara tot es va fent més familiar, que també està bé.

La setmana ha estat prou bé! Dimarts passat va ocórrer un fet inèdit i inesperat... vaig quedar amb una veïna danesa del meu pis de la resi per anar al bar (el bar de la resi que obre dimarts i divendres) i mentre sopàvem dos veïns més van decidir unir-se!! És a dir, que vaig anar al bar amb 3 d'ells, i vam parlar en anglès!! Estaven la mar d'animats, i vam passar una molt bona estona :) encara no m'ho crec!! De totes maneres quan me'ls trobo a la cuina segueixen sense dir gran cosa... són ben estranys aquesta gent... tot i que potser ells pensen el mateix de mi...!

Els internacionals que conec segueixen en la seva línia! A vegades quedo amb uns o altres, però no hem aconseguit un grup cohesionat, diguem-ne... amb uns vas de festa, amb d'altres pots anar a sopar, però és difícil fer un bon plan! Tot i així, m'he acoplat totalment a un altre grup que són més de fer pinya, i a més els agrada fer turisme o altres a part de sortir sempre de festa :) així que prou bé!! Divendres vam celebrar l'aniversari del Ricard, que és un altre teleco català que volta per aquí i és d'aquest grup, i va ser prou divertit!!!!

La setmana es presenta interessant, per fi ja tinc el CPR que és el número de la seguretat social, i m'he apuntat a un student job! Es tracta de fer sudokus durant unes hores en una sala on controlen les condicions ambientals, i després avaluar com t'hi has trobat, és per un experiment d'un departament que estudia l'ambient a les oficines. I per fer això et paguen uns 17 euros l'hora!! Així que demà em toca anar al banc a obrir-me un compte, i dimarts fer la primera sessió introductòria de la feina!! A més a més, dijous comencen les classes de danès... aquesta setmana tocarà anar a la uni unes quantes vegades! Però jo contenta, que així amb la bici cremo totes les galetes que menjo a causa dels canvis horaris en els àpats... i la cervesa. Tenint en compte que dimecres vaig sopar a les 19:00, dijous vaig sopar a les 17:30, divendres a les 20:00 i ahir a les 21:00, el desordre és bastant important!! Tinc gana a totes hores :S

I per fi dijous rebré la primera visita!! Ja tinc ganes que arribi el proper cap de setmana :) :)

Fins aviat!

3 comentaris:

  1. Eh, aqui no passa que et paguen per fer sudokus!!! i veure com està quedant la reforma laboral putsé em plantejaré de quedar-me jo també a dinamarcaaa!!
    4 dies i ja els tens al sac!

    ResponElimina
  2. vente pa ca!! jejeje ahir es va repetir la ocasió, vaig arribar a casa i m'estaven esperant per anar al bar! unbelievable!!!!

    ResponElimina
  3. Que fort!!! 17€ per fer sudokus!!! Quina ganga a feina! I fijo que per ells no ho es tant! Es ben bé... Guay guay!

    I com està ara la cosa? Ja heu repetit moltes vegades més amb els danesos lo d'anar al bar?

    A mi a Oulu també em passava que no sabia a quina hora sopar, bueno ni dinar... és molt estrany!

    ResponElimina