diumenge, 22 de gener del 2012

I el finde ha nat be! Ahir vaig aprofitar per anar a comprar cosetes que em faltaven i endreçar l'habitació, i després al vespre me'n vaig anar a la residència de l'Anders, on vivia l'Helena, que em va convidar a un Christmas Dinner (si, a aquestes alçades encara celebren nadal, estan locus) amb els seus amics danesos. Va estar divertit, em van fer beure snaps, que són uns xupitos que es prenen sempre per els sopars de nadal, que estan asquerosos i semblen aiguardent, però com que era tradició no podia dir que no!! També vaig quedar allà amb el germà del Miquel, l'Eloi, que em va portar un mòbil amb una targeta danesa, i me'l deixa fins que tingui el meu :) es va quedar una estona a menjar amb nosaltres (resulta que ja coneixia l'Anders d'abans!!! k fort). La festeta va ser divertida, a la resi hi havien uns altres fent un sopar i ens vam ajuntar tots i vaig coneixer molta gent (no recordo cap nom pero buenu xD). Després per tornar l'Anders em va acompanyar a pillar un nit bus i vaig aconseguir arribar a casa bé tot i que deu ni do la taja k vaig pillar... xD Va ser guai tenir una rebuda festiva, dsprés de la poca animació de la meva resi!!

Avui he fet el mandra aquí a l'habitacio perque tenia una miiica de ressaca... pero ara ja stic cansada de no parlar am ningu, i pel facebook he contactat amb un noi k viu en aquesta resi tbe i és d'alcañiz, i ma dit que daqui una stona venen un parell damics seus i que puc passar-me a coneixels i jugar al billar o futbolin un rato :) :)

Demà a les 8:30 he quedat amb l'home de Brüel (l'empresa on faig el projecte) o sigui que hauré d'anar a dormir d'hora per estar a tope! Quins nervis!!!! I després he quedat amb dues noies que es venen la bicicleta, aviam si em compro una de les 2, que és necessari tenir bici aqui! Sort del fb perquè sino estaria ben aïllada. Encara no he aconseguit parlar més de 5 mins amb cap del veïns del meu pis, és complicat, són danesos i ja porten temps aquí... aviam si ve algun altre erasmus!!

Bé! Demà més aventures!!!! Bona nit :)

1 comentari: