dilluns, 23 de gener del 2012

Avui m'he comprat una bici!! És aquesta:

Li he comprat a una noia de lituània que ja torna cap a casa, i només m'ha costat 300dkk, que està molt bé!! M'he de comprar un candau perquè el que té no funciona bé... només és per fer veure que la lligues...

A part d'això ha sigut un dia molt llarg! He començat a les 8:30 anant a Brüel a fer la reunió,  i ja se m'han quedat allà treballant! M'han donat una taula, i una tassa per fer tes i cafès que posa Brüel i tiquets per dinar gratis!!! yuppi! després hem nat a dinar tots els que treballen allà al meu despatx (a les 11:45...) i m'han explicat molt bé com funciona tot! Molt majos!!!!

Cap a les 2 he marxat i he nat a la uni a comprar la bici, a recollir un nòrdic (perquè no en tenia i me lan donat allà la uni mateix) i a parlar amb el meu tutor del projecte de la uni, que és tot un person! Sembla l'Einstein de despentinat que va, aquesta és la foto que té a la web, i encara que sembli antiga, està igual però amb el cabell blanc i unes ulleres més noves!!

També ha sigut molt maco, m'ha explicat com funcionava tot i m'ha dit que m'ajudaria en tot. També m'ha dit que em donarà una taula i un ordinador allà a l'edifici d'acústica perquè pugui anar-hi a treballar quan vulgui i conegui altres estudiants que fan el projecte o el doctorat!! I també que cada cert temps fan un meeting tots els estudiants i algú explica el que està fent, perquè així tothom està al cas i es pot opinar i donar idees. M'ha proposat que jo faci una exposició daquí un mes.... mama por.

Després he tornat a casa amb la bici nova, que ha sigut bastant dur perquè no sabia el camí i feia un fred terrible!!! Molt més que els altres dies... així que he decidit que fins que passi una mica tot aquest temps tant bèstia aniré en bus. Demà comença la introduction week pels estudiants de fora, té pinta que serà molt guai i tothom ha dit que es coneix molta gent i està molt bé!! He tingut molta sort perquè acaba d'arribar un noi de Munich aquí la meva resi que s'ha portat el cotxe de casa!!! xD i demà vaig amb ell cap a la uni en cotxe! Lucky me!!! jajaj

Hora de dormir que demà hi he quedat a les 8:15 del matí així que... bona nit!!!!

5 comentaris:

  1. Eiiiiii Que guai!! Mola molt la bici nova :D

    El teu tutor fa 1 mica de por... pero weno, lo que importa és l'interior jajajajaaj

    Molta sort i seguiré estant al cas... ;)

    David.

    ResponElimina
  2. Diria ke ja te l'havia comentat pero no hi es així ke tu tornare a preguntar jejeje ja t¡has acostumat als frens d'aquesta super bici? en conec alguna ke els primers cops va tenir algun sustu jejeje

    ResponElimina
  3. dons escolta! pensava que seria molt xungo però em van super bé!! de moment cap susto... toco fusta!!!!

    ResponElimina
  4. Tia, que sembla un gnomo dels anys 80!! Que guai q tinguis una taula a cada lloc... i una tassaaa per fer tes i cafes de l'empresa quin nivellazoo!! jeje!! m'encantaaa

    ResponElimina
  5. (fa gracia q quan un et posa un comentari hagis de "demostrar que no ets un robot", jeje)

    ResponElimina